Andreas Lindegaard Gregersen
Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- Udgivet
News as Narratives
Ørmen, Jacob & Gregersen, Andreas Lindegaard, 1 feb. 2019, Oxford Research Encyclopedia of Communication. Oxford University PressPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Towards the engagement economy: Interconnected processes of commodification on YouTube
Ørmen, Jacob & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2023, I: Media, Culture & Society. 45, 2, s. 225–245 21 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- Udgivet
Institutional Polymorphism: Diversification of Content and Monetization Strategies on YouTube
Ørmen, Jacob & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2023, I: Television & New Media. 24, 4, s. 432-451 20 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- Udgivet
Computerspil som samvær, adspredelse og konflikt i hverdagen: Et arbejdspapir
Thorhauge, Anne Mette, Gregersen, Andreas Lindegaard & Brus, A., 31 maj 2016, København: Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 18 s.Publikation: Working paper › Forskning
- Udgivet
Problem gaming in an everyday perspective
Thorhauge, Anne Mette & Gregersen, Andreas Lindegaard, 16 maj 2015.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Individual pastime or focused social interaction: Gendered gaming practices among Danish youth
Thorhauge, Anne Mette & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2019, I: New Media & Society. 21, 7, s. 1444-1464 21 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- Udgivet
Computerspil og hverdagsliv: Et arbejdspapir
Thorhauge, Anne Mette & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2015, Kbh.: Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 24 s.Publikation: Working paper › Forskning
- Udgivet
What's the problem in problem gaming? Introduction
Thorhauge, Anne Mette, Gregersen, Andreas Lindegaard & Enevold, J., 2018, What's the problem in problem gaming: Nordic research perspectives. Enevold, J., Thorhauge, A. M. & Gregersen, A. (red.). Göteborg: Nordicom, s. 9-13 5 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- E-pub ahead of print
Matching on action: Effects of action speed and viewpoint on perceived continuity across match-action film edits
Langkjær, Birger, Gregersen, Andreas Lindegaard, Rédei, A. C., van de Weijer, J. & Innes-Ker, Å., 2023, (E-pub ahead of print) I: Psychology of Aesthetics, Creativity, and the Arts.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- Udgivet
Cognitive film theory: A personal status – Interview with Professor Ed Tan
Langkjær, Birger & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2017, I: Tidsskrift for Medier, Erkendelse og Formidling. 5, 2, s. 70-80 11 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel
ID: 13135
Flest downloads
-
1343
downloads
Generic Structures, Generic Experiences: A Cognitive Experientialist Approach to Video Game Analysis
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
Udgivet -
700
downloads
Designers, games and players: Same game, different rules?
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
535
downloads
Computerspil og hverdagsliv: Et arbejdspapir
Publikation: Working paper › Forskning
Udgivet