Franziska Marquart

Franziska Marquart

Tenure Track Adjunkt


  1. 2016
  2. Campaigning subtle exclusionism: The effects of right-wing populist positive ads on attitudes toward foreigners in Austria

    Marquart, Franziska & Matthes, J., 2016, I: SCM Studies in Communication and Media. 5, 2, s. 223-239

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Petty, R.E. & Cacioppo, J. T., 1986. Communication and persuasion: Central and peripheral routes to attitude change

    Marquart, Franziska & Naderer, B., 2016, Schlüsselwerke der Medienwirkungsforschung. Potthoff, M. (red.). Springer VS, s. 231-242

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Selective exposure in the context of political advertising: A behavioral approach using eye-tracking methodology

    Marquart, Franziska, Matthes, J. & Rapp, E., 2016, I: International Journal of Communication. 10, s. 2576-2595 20 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 253773036