Franziska Marquart

Franziska Marquart

Tenure Track Adjunkt


  1. 2019
  2. Knowing is not loving: media effects on knowledge about and attitudes toward the EU

    Marquart, Franziska, Goldberg, A. C., van Elsas, E. J., Brosius, A. & de Vreese, C. H., 4 jul. 2019, I: Journal of European Integration. 41, 5, s. 641-655 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Measuring selective reading behavior – An eye-tracking approach

    Marquart, Franziska & Matthes, J., 2019, Measuring Media Use and Exposure: Recent Developments and Challenges. Peter, C., Naab, T. K. & Kühne, R. (red.). Köln: Herbert von Halem Verlag, s. 221-243 22 s. (Methoden und Forschungslogik der Kommunikationswissenschaft; Nr. 14).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. When Facts Lie: The Impact of Misleading Numbers in Climate Change News

    Stubenvoll, M. & Marquart, Franziska, 2019, Climate Change Management. Cham: Springer VS, s. 31-46 16 s. (Climate Change Management).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

ID: 253773036