Hans-Jörg Trenz
Gæsteforsker
Institut for Kommunikation
14 Bygning 14 (Afsnit 2), Bygning: 14-3-18
2300 København S
- 2017
- Udgivet
The media as public intermediaries of knowledge in Europe: From Deliberation to Democratic Legitimation
Michailidou, A. & Trenz, Hans-Jörg, 30 nov. 2017, Expertisation and Democracy in Europe. Góra, M., Holst, C. & Warat, M. (red.). London: Routledge, s. 171-191 21 s. (Routledge Studies on Democratising Europe, Bind 12).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The New Right and Europe: Introductory Remarks
Sukosd, Miklos & Trenz, Hans-Jörg, 24 nov. 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
Euroscepticism as EU polity contestation
Trenz, Hans-Jörg, aug. 2017, The Routledge Handbook of Euroscepticism. Leruth, B., Startin, N. & Usherwood, S. (red.). London: Routledge, s. 293-305 13 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Complex and dynamic integration processes in Europe: intra EU mobility and international migration in times of recession
Trenz, Hans-Jörg & Triandafyllidou, A., 2017, I: Journal of Ethnic and Migration Studies. 43, 4, s. 546-559 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Engaging with European Politics through Twitter and Facebook: Participation beyond the National?
Bossetta, M., Dutceac Segesten, A. & Trenz, Hans-Jörg, 2017, Social media and European Politics: Rethinking Power and Legitimacy in the Digital Era. Barisione, M. & Michailidou, A. (red.). London: Palgrave Macmillan, s. 53-75 (Palgrave Studies in European Political Sociology).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Europäische Öffentlichkeit
Trenz, Hans-Jörg, 2017, Europasoziologie: Handbuch für Wissenschaft und Studium . Bach, M. & Bach-Hoenig, B. (red.). Nomos Verlagsgesellschaft, s. 359-369 11 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning › fagfællebedømt
- Udgivet
From diversity to conviviality: intra-EU mobility and international migration to Denmark in times of economic recession
Duru, D. N. & Trenz, Hans-Jörg, 2017, I: Journal of Ethnic and Migration Studies. 43, 4, s. 613-632 20 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Ingrid Volkmer: The Global Public Sphere: Public Communication in the Age of Reflective Interdependence
Trenz, Hans-Jörg, 2017, I: International Journal of Press/Politics. 22, 3, s. 404-405 2 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Spiral of Euroscepticism: Media Negativity, Framing and Opposition to the EU
Galpin, C. & Trenz, Hans-Jörg, 2017, Euroscepticism, Democracy and the Media: Communicating Europe, Contesting Europe. Caiani, M. & Guerra, S. (red.). London: Palgrave Macmillan, s. 49-72 23 s. (Palgrave Studies in European Political Sociology).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The role of public intermediaries of knowledge in Europe: From Deliberation to Democratic Legitimation
Michailidou, A. & Trenz, Hans-Jörg, 2017, Expertisation and Democracy in Europe. Góra, M., Holst, C. & Warat, M. (red.). Abingdon: Routledge, s. 171-191 21 s. (Routledge Studies on Democratising Europe, Bind 12).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 33286208
Flest downloads
-
1487
downloads
Converging on euroscepticism: Online polity contestation during European Parliament elections
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
457
downloads
Engaging with European Politics through Twitter and Facebook: Participation beyond the National?
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Udgivet -
284
downloads
Political participation on Facebook during Brexit: Does user engagement on media pages stimulate engagement with campaigns?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet