Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Videnskabelig assistent, Professor emerita

Medlem af:


    1. 1995
    2. Points for discussion in relation to Ron Best: Sociological Influence on Pedagogy and the Curriculum

      Borgnakke, Karen, 1995, What can Curricculum Studies and Pedagogy learn from Sociology to-day?. Reisby, K. & Schnack, K. (red.). København: Danmarks Lærerhøjskole, s. 107-112 6 s. (Didaktiske studier, Bind 16).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    3. Projektpædagogikken og de 'nye' projektopgaver: En diskussion og analyse af aktuelle udfordringer

      Borgnakke, Karen, 1995, Læseplansstudier. Schnack, K. (red.). Kbh.: Danmarks Lærerhøjskole, Bind 3. s. 375-405 31 s. (Didaktiske studier, Bind 20).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    ID: 13004