Klaus Bruhn Jensen

Klaus Bruhn Jensen

Professor

Medlem af:


  1. 2006
  2. Udgivet

    Five Traditions in Search of the Audience

    Jensen, Klaus Bruhn & Rosengren, K. E., 2006, Communication Theories: Critical Concepts in Media and Cultural Studies. Cobley, P. (red.). London: Routledge, s. 185-212 28 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  3. Udgivet

    Five traditions in search of the audience

    Jensen, Klaus Bruhn & Rosengren, K. E., 2006, Mass Communication. McQuail, D. (red.). London: SAGE Publications, Bind 4. s. 171-190 20 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  4. Udgivet

    Lyd og medier: Temanummer

    Jensen, Klaus Bruhn (red.) & Langkjær, Birger (red.), 2006, I: MedieKultur. 40, 76 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftReviewForskning

  5. Udgivet

    Lyd som kommunikation: En tværfaglig forskningsoversigt og en dagsorden for medieforskningen

    Jensen, Klaus Bruhn, 2006, I: MedieKultur. 40, s. 5-13 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Sounding the Media: An Interdisciplinary Review and Research Agenda for Digital Sound Studies

    Jensen, Klaus Bruhn, 2006, I: Nordicom Review. 2, s. 7-33 27 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 8305