Klaus Bruhn Jensen

Klaus Bruhn Jensen

Professor

Medlem af:


  1. 2013
  2. Udgivet

    Audiences, Audiences Everywhere: Measured, Interpreted, and Imagined

    Jensen, Klaus Bruhn, 2013, Audience Research Methodologies: Between Innovation and Consolidation. Patriarche, G., Bilandzic, H., Jensen, J. L. & Jurisic, J. (red.). New York: Routledge, s. 227-239 13 s. (Routledge Studies in European Communication Research and Education, Bind 2).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Definitive and Sensitizing Conceptualizations of Mediatization

    Jensen, Klaus Bruhn, 2013, I: Communication Theory. 23, 3, s. 203-222 19 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Evolving Paradigms of Communication Research

    Jensen, Klaus Bruhn & Neuman, W. R., 2013, I: International Journal of Communication. 7, s. 230-238 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  5. Udgivet

    How to do things with data: Meta-data, meta-media, and meta-communication

    Jensen, Klaus Bruhn, 2013, I: First Monday. 18, 10

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Introduction to the special issue 'Making data - Big data and beyond'

    Helles, Rasmus & Jensen, Klaus Bruhn, 2013, I: First Monday. 18, 10

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Medier og samfund - en introduktion

    Jensen, Klaus Bruhn, 2013, 2 udg. København: Samfundslitteratur. 240 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Review of News on the Internet: Information and Citizenship in the 21st Century, by Tewksbury and Rittenberg

    Jensen, Klaus Bruhn, 2013, I: European Journal of Communication. 28, 3, s. 336-338 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelsefagfællebedømt

  9. Udgivet

    What's mobile in mobile communication?

    Jensen, Klaus Bruhn, 2013, I: Mobile Media and Communication. 1, 1, s. 26-31 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

ID: 8305