Klaus Bruhn Jensen

Klaus Bruhn Jensen

Professor

Medlem af:


  1. 2019
  2. Udgivet

    Ny teknologi har altid bekymret os, men sociale medier er ikke i sig selv et problem

    Jensen, Klaus Bruhn, 1 feb. 2019, I: Kristeligt Dagblad.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  3. Udgivet

    Qualitative Communication Research

    Jensen, Klaus Bruhn & Helles, Rasmus, 2019, Sage Research Methods Foundations. Atkinson, P., Delamont, S., Cernat, A., Sakshaug, J. W. & Williams, R. A. (red.). SAGE Publications

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    The double hermeneutics of audience research

    Jensen, Klaus Bruhn, 2019, I: Television & New Media. 20, 2, s. 142– 154

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 8305