Klemens Kappel
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- Udgivet
The epistemology of inclusiveness
Ahlstrom-Vij, K., Pedersen, N. J. L. L. & Kappel, Klemens, maj 2013, I: Synthese. 190, 7, s. 1185-1188 4 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Process reliabilism, prime numbers and the generality problem
Andersen, F. J. & Kappel, Klemens, 1 jun. 2020, I: Logos and Episteme. 11, 2, s. 231-236 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Feasibility of new breeding techniques for organic farming
Andersen, M. M., Landes, X., Xiang, Wen, Anyshchenko, A., Falhof, J., Østerberg, J. T., Olsen, L. I., Edenbrandt, A. K., Vedel, S. E., Thorsen, Bo Jellesmark, Sandøe, Peter, Gamborg, Christian, Kappel, Klemens & Palmgren, Michael, 2015, I: Trends in Plant Science. 20, 7, s. 426-434 9 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Fuzzy promises: explicative definitions of brand promise delivery
Anker, T. B., Kappel, Klemens, Eadie, D. & Sandøe, Peter, 2012, I: Marketing Theory. 12, 3, s. 267-287 21 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Health branding ethics
Anker, T. B., Sandøe, Peter, Kamin, T. & Kappel, Klemens, 2011, I: Journal of Business Ethics. 104, 1, s. 33-45 13 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Liberating Power of Commercial Marketing
Anker, T. B., Kappel, Klemens & Sandøe, Peter, 2010, I: Journal of Business Ethics. 93, 4, s. 519-530 12 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Are current EU policies on GMOs justified?
Christiansen, Andreas, Kappel, Klemens & Andersen, M. M., 28 feb. 2019, I: Transgenic Research. 28, s. 267-286Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Does controversial science call for public participation? The case of GM skepticism
Christiansen, Andreas, Jønch-Clausen, K. & Kappel, Klemens, 9 dec. 2017, I: Les Ateliers de l’éthique. 12, 1, s. 26-50 25 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Can We Comply with the Ideal of Value-Freedom? A Reply to Miller’s Critique of the Ideal of Value-Freedom in Science
Djørup, S., Hallsson, B. G. & Kappel, Klemens, 1 mar. 2019, I: Ethics, Policy & Environment.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The norm of disinterestedness in science; a restorative analysis
Djørup, S. & Kappel, Klemens, 2013, I: SATS - Northern European Journal of Philosophy. 14, 2, s. 153-175 23 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 9446
Flest downloads
-
2566
downloads
The Liberating Power of Commercial Marketing
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2238
downloads
Naturalistic Epistemology
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1732
downloads
Expressivism about Knowledge and the Value of Knowledge
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet