Maja Rudloff

Maja Rudloff

Postdoc


  1. 2022
  2. Udgivet

    The legacy and future of Saussurean semiology in the study of art and visual communication

    Rudloff, Maja & Kjærboe, R., mar. 2022, Saussure in Contemporary Semiotics!. 1 udg. De Gruyter, Bind 8. s. 123-132

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. 2020
  4. Udgivet

    Legitimizing Sexist Advertising: A Critical Focus on the Danish Consumer Ombudsman’s Guidelines and Adjudications of Complaints of Gender Discrimination

    Rudloff, Maja, 17 sep. 2020, I: NORA - Nordic Journal of Feminist and Gender Research. 28, 4, s. 329-342 14 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    The Local Art Museum And Its Communities

    Rudloff, Maja, 3 sep. 2020.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Advertising Masculinities

    Rudloff, Maja, 8 jul. 2020, The International Encyclopedia of Gender, Media, and Communication. Wiley, (The International Encyclopedia of Gender, Media and Communication).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskningfagfællebedømt

  7. 2019
  8. Udgivet

    The Local Art Museum: Constructing Narratives, Representations, And User Positions

    Rudloff, Maja, 7 nov. 2019.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  9. 2018
  10. Udgivet

    Interpreting and legitimizing “gender discrimination” in Danish TV advertising

    Rudloff, Maja, 3 nov. 2018.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Museum communication: Challenging conceptions of audiencing

    Rudloff, Maja & Drotner, K., 3 nov. 2018.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  12. Accepteret/In press

    Forestillinger om diskrimination af køn i Forbrugerombudsmandens ”Retningslinjer om kønsrelateret reklame” (2012) og klagesagsbehandling

    Rudloff, Maja, 2018, (Accepteret/In press) Køn: positioner, perspektiver, politikker – en forskningsantologi. Frydenlund

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    The deep mediatization of museum communication: Digital media’s transformation of the museum experience

    Rudloff, Maja, 2018.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  14. 2016
  15. Udgivet

    Introduction to gender and media revisited

    Raun, T., Rudloff, Maja, Thorhauge, Anne Mette & Sandvik, K., 15 dec. 2016, I: MedieKultur: Journal of media and communication research. 32, 61, s. 1-5 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskning

Forrige 1 2 3 4 Næste

ID: 128034686