Rasmus Helles
Lektor - forfremmelsesprogrammet
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- Udgivet
A DIVISION OF LABOR: THE ROLE OF BIG DATA ANALYSIS IN THE REPERTOIRE OF INTERNET RESEARCH METHODS: A panel on methods in internet research
Helles, Rasmus, okt. 2018.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Afsluttende Betragtninger
Collin, F., Køppe, Simo & Helles, Rasmus, 2022, Humanistisk Videnskabsteori. 4 udg. Lindhardt & Ringhof, s. 599-651Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Algorithmic agenda-setting: the subtle effects of news recommender systems on political agendas in the Danish 2022 general election
Einarsson, Arni Már, Helles, Rasmus & Lomborg, Stine, 29 mar. 2024, I: Information, Communication & Society. s. 1-21 21 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Anmeldelse af James G. Webster:The marketplace of attention. How audiences take shape in a digital age. Cambridge, MA: MIT Press. 2014
Helles, Rasmus, 23 jun. 2016, I: MedieKultur. 32, 60, s. 222-224 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Formidling
- Udgivet
Audiences Across Media: A Comparative Agenda for Future Research on Media Audiences - Introduction
Jensen, Klaus Bruhn & Helles, Rasmus, 2015, I: International Journal of Communication. 9, s. 291-298 8 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Big data and explanation: Reflections on the uses of big data in media and communication research
Helles, Rasmus & Ørmen, Jacob, 25 jun. 2020, I: European Journal of Communication. 35, 3, s. 290-300 11 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Books and publishing in a digital age – an introduction
Hjarvard, Stig & Helles, Rasmus, 1 jun. 2015, I: Northern Lights. Film & Media Studies Yearbook. 13, 1, s. 3-9 7 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
COMBINING DIGITAL TRACE DATA WITH RESEARCH METHODS ON A GLOBAL SCALE
Helles, Rasmus, Ørmen, Jacob, Lai, Signe Sophus & Jensen, Klaus Bruhn, 11 okt. 2018.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Changing limits of privacy? An historical analysis of privacy regulation in Denmark
Lomborg, Stine & Helles, Rasmus, 2012. 16 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Co-producing Television Series: A Network Analysis of Co-producers and Distribution in Europe
Lai, Signe Sophus & Helles, Rasmus, 17 aug. 2017. 19 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
ID: 9103
Flest downloads
-
3761
downloads
The internet as a cultural forum: Implications for research
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
401
downloads
Books and publishing in a digital age – an introduction
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Udgivet -
392
downloads
Going digital: Changing the game of danish publishing
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet