Robin Engelhardt

Robin Engelhardt

Studielektor

Medlem af:


    1. 2022
    2. Udgivet

      KU viser dobbelte standarder for forskningstyveri

      Engelhardt, Robin, 28 nov. 2022, uniavisen.dk.

      Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

    3. 2020
    4. Udgivet

      The Curse of Shared Knowledge: Recursive Belief Reasoning in a Coordination Game with Imperfect Information

      Bolander, T., Engelhardt, Robin & Nicolet, T. S., 20 aug. 2020, I: arXiv. 22 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

    5. Udgivet

      The Wisdom and Persuadability of Threads

      Engelhardt, Robin, Hendricks, Vincent F. & Stærk-Østergaard, J., 12 aug. 2020, I: arXiv.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

    6. 2019
    7. Udgivet

      Kollektiv klogskab og polarisering

      Hendricks, Vincent F., Wiewiura, J. S. & Engelhardt, Robin, 7 mar. 2019, LIKE : Shitstorme, fake news, fear of missing out. What’s not to like?. Mehlsen, C. & Hendricks, V. F. (red.). Center for Information og Boblestudier (CIBS), s. 176-191 15 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

    8. 2018
    9. Udgivet

      Institutionaliseringen af fagets videnskabsteori

      Engelhardt, Robin, Christiansen, Frederik Voetmann & Johansen, Mikkel Willum, 2018, Fagets Videnskabsteori. Børsen, T., Pedersen, D. B. & Andersen, H. (red.). Frederiksberg: Samfundslitteratur, s. 35-49 15 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    10. 2017
    11. Udgivet

      Dynamical aspects of the origin and evolution of language

      Engelhardt, Robin, 2017, Language and prehistory of the Indo-European peoples: A cross-disciplinary perspective. Hyllested, A., Nielsen Whitehead, B., Olander, T. & Olsen, B. A. (red.). Copenhagen: Museum Tusculanum, s. 23-47 225 s. (Copenhagen Studies in Indo-European, Bind 7).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    12. 2016
    13. Udgivet

      From Fragmentation to Congruence: Designing an Interdisciplinary Project Course

      Engelhardt, Robin, 2016, Improving University Science Teaching and Learning: Pedagogical Projects 2015. København: Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen, s. 297-304 8 s. (Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects; Nr. 1-2, Bind 8).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisningfagfællebedømt

    14. 2013
    15. Bakteriespisende virus kan lære os nyt trick mod infektioner

      Engelhardt, Robin, 3 maj 2013, I: Ingeniøren. 18

      Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Avisartikel

    16. Udgivet
    17. Udgivet
    Forrige 1 2 3 4 5 6 Næste

    ID: 108811528