Robin Engelhardt

Robin Engelhardt

specialkonsulent


  1. 2020
  2. Udgivet

    The Curse of Shared Knowledge: Recursive Belief Reasoning in a Coordination Game with Imperfect Information

    Bolander, T., Engelhardt, Robin & Nicolet, T. S., 20 aug. 2020, I : arXiv.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  3. Udgivet

    The curse of shared knowledge: Recursive belief reasoning in a coordination game with imperfect information

    Bolander, T., Engelhardt, Robin & Nicolet, T. S., 20 aug. 2020, arXiv preprint.

    Publikation: AndetAndet bidragForskning

  4. Udgivet

    The Wisdom and Persuadability of Threads

    Engelhardt, Robin, Hendricks, Vincent F & Østergaard, Jacob, 12 aug. 2020, I : arXiv.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  5. 2019
  6. Udgivet

    Kollektiv klogskab og polarisering

    Hendricks, Vincent F, Wiewiura, Joachim Schmidt & Engelhardt, Robin, 7 mar. 2019, LIKE : Shitstorme, fake news, fear of missing out. What’s not to like?. Mehlsen, C. & Hendricks, V. F. (red.). Center for Information og Boblestudier (CIBS), s. 176-191 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  7. 2018
  8. Udgivet

    Institutionaliseringen af fagets videnskabsteori

    Engelhardt, Robin, Christiansen, Frederik Voetmann & Johansen, Mikkel Willum, 2018, Fagets Videnskabsteori. Børsen, T., Pedersen, D. B. & Andersen, H. (red.). Frederiksberg: Samfundslitteratur, s. 35-49 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. 2017
  10. Udgivet

    Dynamical aspects of the origin and evolution of language

    Engelhardt, Robin, 2017, Language and prehistory of the Indo-European peoples: A cross-disciplinary perspective. Hyllested, A., Nielsen Whitehead, B., Olander, T. & Olsen, B. A. (red.). Copenhagen: Museum Tusculanum, s. 23-47 225 s. (Copenhagen Studies in Indo-European, Bind 7).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  11. 2016
  12. Udgivet

    From Fragmentation to Congruence: Designing an Interdisciplinary Project Course

    Engelhardt, Robin, 2016, Improving University Science Teaching and Learning: Pedagogical Projects 2015. København: Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen, s. 297-304 8 s. (Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects; Nr. 1-2, Bind 8).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisningfagfællebedømt

  13. 2013
  14. Bakteriespisende virus kan lære os nyt trick mod infektioner

    Engelhardt, Robin, 3 maj 2013, I : Ingeniøren. 18

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  15. Udgivet
  16. Udgivet
Forrige 1 2 3 4 5 6 Næste

ID: 108811528