Stig Hjarvard

Stig Hjarvard

Professor


  1. 2014
  2. Udgivet

    Amazon er et varsel om forandring

    Hjarvard, Stig, 23 sep. 2014

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  3. Udgivet

    Midiatização: Conceituando a mudança social e cultural

    Hjarvard, Stig, 2 jul. 2014, I: Matrizes. 8, 1, s. 21-44 24 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Autentiske medier - En selvmodsigelse?

    Hjarvard, Stig, 29 mar. 2014, I: Samson / Sammenslutningen af Mediestuderende. 23, 1, s. 29 1 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

  5. Udgivet

    When media of a small nation argue for war

    Hjarvard, Stig & Kristensen, Nete Nørgaard, 25 mar. 2014, I: Media, War & Conflict. 7, 1, s. 51-69 19 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    From Mediation to Mediatization: The Institutionalization of New Media

    Hjarvard, Stig, 22 mar. 2014, Mediatized Worlds: Culture and Society in a Media Age. Hepp, A. & Krotz, F. (red.). Basingstoke: Palgrave Macmillan, s. 123-142 20 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Seertal og webtrafik

    Helles, Rasmus & Hjarvard, Stig, 21 feb. 2014, Frederiksberg: Samfundslitteratur. 135 s. (Kort og præcist om medier og kommunikation).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

  8. Udgivet

    Medier og meningsmagere kvæler nytårstalen

    Hjarvard, Stig, 3 jan. 2014

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  9. Udgivet

    A midiatização da cultura e da sociedade

    Hjarvard, Stig, 2014, 1 udg. São Leopoldo: Editora Unisinos. 268 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Mediatization and cultural and social change: an institutional perspective

    Hjarvard, Stig, 2014, Mediatization of communication. Lundby, K. (red.). Berlin / Boston: De Gruyter, s. 199-226 28 s. (Handbook of Communication Sciences, Bind 21).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

ID: 11746