Volkmar Paul Engerer
Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 15B Bygning 15B (Afsnit 2), Bygning: 15B-2-22
ORCID: 0000-0002-7215-7352
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2015
- Udgivet
- Udgivet
- Udgivet
Informationskompetence som medlæring: Konstruktivistiske og handlingsorienterede læringsforståelser mellem uddannelseslæring og informationssøgning
Engerer, Volkmar Paul & Gudiksen, J. K. D., 2015, I: Nordic Journal of Information Literacy in Higher Education. 7, 1, s. 16-31 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 44929055
Flest downloads
-
1511
downloads
Phases in verbal semantics
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1332
downloads
Metapher und Wissenstransfers im informationsbezogenen Diskurs
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
951
downloads
’Den lange rejse …‘ - metaforiske betydningslag og branding i filmmediet: En analyse af Aarhus Universitets vejlednings-, branding- og rekrutteringskampagne 2012
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet