Feedback i klynger, nye roller og kompetencer – en undersøgelse af klyngevejledning på IVA

Publikation: AndetAndet bidragForskning

Standard

Feedback i klynger, nye roller og kompetencer – en undersøgelse af klyngevejledning på IVA. / Hyldegård, Jette Seiden; Roued-Cunliffe, Henriette.

36 s. 2016.

Publikation: AndetAndet bidragForskning

Harvard

Hyldegård, JS & Roued-Cunliffe, H 2016, Feedback i klynger, nye roller og kompetencer – en undersøgelse af klyngevejledning på IVA..

APA

Hyldegård, J. S., & Roued-Cunliffe, H. (2016). Feedback i klynger, nye roller og kompetencer – en undersøgelse af klyngevejledning på IVA.

Vancouver

Hyldegård JS, Roued-Cunliffe H. Feedback i klynger, nye roller og kompetencer – en undersøgelse af klyngevejledning på IVA. 2016. 36 s.

Author

Hyldegård, Jette Seiden ; Roued-Cunliffe, Henriette. / Feedback i klynger, nye roller og kompetencer – en undersøgelse af klyngevejledning på IVA. 2016. 36 s.

Bibtex

@misc{0bed5a14a50f4cfbac689300c5127772,
title = "Feedback i klynger, nye roller og kompetencer – en unders{\o}gelse af klyngevejledning p{\aa} IVA",
abstract = "Denne rapport beskriver erfaringer fra et projekt i for{\aa}ret 2015 med afpr{\o}vning af klyngevejledning p{\aa} IVA. Projektet unders{\o}ger potentialet ved klyngevejledning som effektiv l{\ae}rings- og vejledningsform samt barrierer for samme.Unders{\o}gelsen er en del af en st{\o}rre p{\ae}dagogisk udviklingsindsats p{\aa} IVA, der ogs{\aa} har til form{\aa}l at bidrage til studerendes faglige og sociale trivsel. Projektet er gennemf{\o}rt fra januar til september 2015 og baserer sig p{\aa} sp{\o}rgeskemabesvarelser samt to fokusgruppeinterview med undervisere fra henholdsvis IVA-Vest og -{\O}st.Rapporten beskriver resultater samt giver en r{\ae}kke anbefalinger til brugen af klyngevejledning i undervisningen.",
author = "Hyldeg{\aa}rd, {Jette Seiden} and Henriette Roued-Cunliffe",
year = "2016",
language = "Dansk",
type = "Other",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Feedback i klynger, nye roller og kompetencer – en undersøgelse af klyngevejledning på IVA

AU - Hyldegård, Jette Seiden

AU - Roued-Cunliffe, Henriette

PY - 2016

Y1 - 2016

N2 - Denne rapport beskriver erfaringer fra et projekt i foråret 2015 med afprøvning af klyngevejledning på IVA. Projektet undersøger potentialet ved klyngevejledning som effektiv lærings- og vejledningsform samt barrierer for samme.Undersøgelsen er en del af en større pædagogisk udviklingsindsats på IVA, der også har til formål at bidrage til studerendes faglige og sociale trivsel. Projektet er gennemført fra januar til september 2015 og baserer sig på spørgeskemabesvarelser samt to fokusgruppeinterview med undervisere fra henholdsvis IVA-Vest og -Øst.Rapporten beskriver resultater samt giver en række anbefalinger til brugen af klyngevejledning i undervisningen.

AB - Denne rapport beskriver erfaringer fra et projekt i foråret 2015 med afprøvning af klyngevejledning på IVA. Projektet undersøger potentialet ved klyngevejledning som effektiv lærings- og vejledningsform samt barrierer for samme.Undersøgelsen er en del af en større pædagogisk udviklingsindsats på IVA, der også har til formål at bidrage til studerendes faglige og sociale trivsel. Projektet er gennemført fra januar til september 2015 og baserer sig på spørgeskemabesvarelser samt to fokusgruppeinterview med undervisere fra henholdsvis IVA-Vest og -Øst.Rapporten beskriver resultater samt giver en række anbefalinger til brugen af klyngevejledning i undervisningen.

M3 - Andet bidrag

ER -

ID: 164367506