媒介逻辑和社会互动的媒介化

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Bidragets oversatte titelMediernes logikker og medialiseringen af social interaktion
OriginalsprogKinesisk
TitelInternational Media Industry Review
RedaktørerXinxun Wu
Antal sider18
Vol/bind12
UdgivelsesstedShanghai
ForlagChina International Radio Press
Publikationsdato15 dec. 2016
Sider3-20
ISBN (Trykt)9787507839074
StatusUdgivet - 15 dec. 2016

Bibliografisk note

Dette er en kinesisk oversættelse af en forkortet udgave af kapitel 1 og 2 i Stig Hjarvard (2016) (red.): "Medialisering: Mediernes rolle i social og kulturel forandring", København: Hans Reitzels Forlag.

    Forskningsområder

  • Det Humanistiske Fakultet - Medielogik, medialisering, social forandring, digitalisering, sociologi, mediesociologi

Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk


Ingen data tilgængelig

ID: 170771221