5. november 2014

Danmarks Bedste Tutorer

Glade filosofitutorer sammen med 1. årsstuderende på filosofi, Ditlev (nr. 2. fra højre), som bl.a. havde været med til at indstille filosofis introløb til Tutorprisen 2014Fredag d. 31. okt. blev DM Tutorprisen 2014 uddelt i Studenterhuset. I år var det tutorerne fra Filosofi på MEF, som havde lavet landets bedste introforløb.

Alle 1. års studerende på landets universiteter har haft mulighed for at nominere deres tutorgruppe til prisen. Tutorerne på filosofi var bl.a. blevet indstillet, fordi de havde lavet ”velovervejede og kreative indslag frem for grænseoverskridende ølstafetter”.

Stort tillykke til Frederik-Emil, Augusta, Anna, Morten og Lasse med den flotte pris.

Læs mere på Danmarks Magisterforenings hjemmeside her og på Universitetsavisen hjemmeside her