Trine Øland
Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
ORCID: 0000-0002-1286-9032
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2005
- Udgivet
Boundaries of Progressive Pedagogy: Analysis of Socialization
Øland, Trine, 2005, 33 udg., Oslo, s. 14.Publikation: Working paper
- Udgivet
Dispositivlogikken og praktikkernes logik
Øland, Trine, 2005, Sociologisk Institut, Københavns Universitet, 14 s.Publikation: Working paper
ID: 8942
Flest downloads
-
1599
downloads
Understanding Constructions of Danish-ness using Heterogeneous Types of Sources across Historical Settings
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1548
downloads
Mobilisering af barnets potentiale for en bedre fremtid: Opdragelsestænkningen i Torben Gregersens vurderinger af børnebogsmanuskripter i perioden 1942-1954
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
274
downloads
Politi- og gadeplansarbejdets forebyggelsesprojekt med ’indvandreren’: mellem tillid og mistillid, civilisering og de-civilisering?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet