Klaus Bruhn Jensen
Professor
ORCID: 0000-0003-2046-8391
1 - 5 ud af 5Pr. side: 10
- Udgivet
Five traditions in search of the audience
Jensen, Klaus Bruhn & Rosengren, K. E., 2006, Mass Communication. McQuail, D. (red.). London: SAGE Publications, Bind 4. s. 171-190 20 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Five Traditions in Search of the Audience
Jensen, Klaus Bruhn & Rosengren, K. E., 2006, Communication Theories: Critical Concepts in Media and Cultural Studies. Cobley, P. (red.). London: Routledge, s. 185-212 28 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Lyd og medier: Temanummer
Jensen, Klaus Bruhn (red.) & Langkjær, Birger (red.), 2006, I: MedieKultur. 40, 76 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning
- Udgivet
Lyd som kommunikation: En tværfaglig forskningsoversigt og en dagsorden for medieforskningen
Jensen, Klaus Bruhn, 2006, I: MedieKultur. 40, s. 5-13 9 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Sounding the Media: An Interdisciplinary Review and Research Agenda for Digital Sound Studies
Jensen, Klaus Bruhn, 2006, I: Nordicom Review. 2, s. 7-33 27 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 8305
Flest downloads
-
12199
downloads
如何与数据打交道: 元数据、元媒介和元传播
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3780
downloads
The internet as a cultural forum: Implications for research
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3032
downloads
三重维度的媒介: 传播的三级流动
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet