Karen Borgnakke
Videnskabelig assistent, Professor emerita
Afdeling for Sundhedstjenesteforskning
Øster Farimagsgade 5 opg. B, 1415 København K
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- Udgivet
“Being out there” – different ways of spending time in the field as ethnographers Symposium, ECER 2019 in Hamburg.
Borgnakke, Karen, Raggl, A., Marques da Silva, S. & Bagley, C., 2019.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Études ethnographiques de pédagogie et d'apprentissage: Défis postmodernes
Borgnakke, Karen, 2010, I: Revue Européenne d'Ethnographie de l'Education, SEE. 7/8, s. 243-260 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Cardinal writing: following the observed process
Borgnakke, Karen, sep. 2018, Ethnographic Writing. Jeffrey, B. & Russell, L. (red.). Stroud, Gloucestershire: E & E Publishing, s. 45 - 65 21 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Workingprogress - projektportal om it-baserede strategier for udvikling af læring og evaluering, støttet af Undervisningsministeriet.
Borgnakke, Karen (red.), 2009, Institut for Medier, Erkendelse og Formidling.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
- Udgivet
When the Curtain Falls …? - Questioning the Afterlife of Educational Ethnographic Doctoral Monographs, NW: ‘19. Ethnography’, ECER 2019 in Hamburg.
Nielsen, Camilla Kirketerp, Noer, V. R., Kramer, Tina, Lyngsø, A. & Borgnakke, Karen, 2019.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
What does 'Professional knowledge' consist of and what does it mean in ethnographic sense?
Borgnakke, Karen, sep. 2018.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Vekselvirkninger og samspil: Mellem teoretiske og kliniske studier i sygeplejerskeuddannelsen
Borgnakke, Karen (red.), 19 aug. 2014, Aarhus: VIA Systime. 230 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning
- Udgivet
Ungdomskulturer - som udtryk for påtvungne og tilkæmpede fristeder
Borgnakke, Karen, 1983, I: Unge Pædagoger. 6Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Ungdomskultur - popkultur: Om medieforbund og seksualisering i popindustrien
Borgnakke, Karen, 1983, Ung nu!: En antologi om elevgrupper og kulturformer i ungdomsuddannelserne. Boström, R., Frandsen, J. N. & Petersson, E. (red.). Odense: Erhvervsskolernes Forlag, s. 11-48Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
Ungdomskultur: pop og pigekultur
Borgnakke, Karen, 1983, I: Dansk pædagogisk tidsskrift. 31, 2, s. 42-50 9 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 13004
Flest downloads
-
2460
downloads
Et universitet er et sted, der forsker i alt - undtagen i sig selv og sin egen virksomhed
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Udgivet -
1717
downloads
Etnografiske metoder i uddannelsesforskningen: Mellem klassiske traditioner og senmoderne udfordringer
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Udgivet -
802
downloads
Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet