Andreas Lindegaard Gregersen

Andreas Lindegaard Gregersen

Lektor


  1. 2023
  2. E-pub ahead of print

    Diamond Hands to The Moon: Idiocultural Mobilization and Politicization of Personal Finance on r/wallstreetbets

    Gregersen, Andreas Lindegaard & Ørmen, Jacob, 2023, (E-pub ahead of print) I: Convergence: The International Journal of Research into New Media Technologies. 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Institutional Polymorphism: Diversification of Content and Monetization Strategies on YouTube

    Ørmen, Jacob & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2023, I: Television & New Media. 24, 4, s. 432-451 20 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. E-pub ahead of print

    Matching on action: Effects of action speed and viewpoint on perceived continuity across match-action film edits

    Langkjær, Birger, Gregersen, Andreas Lindegaard, Rédei, A. C., van de Weijer, J. & Innes-Ker, Å., 2023, (E-pub ahead of print) I: Psychology of Aesthetics, Creativity, and the Arts.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    The Output Imperative: Productivity and precarity on YouTube

    Gregersen, Andreas Lindegaard & Ørmen, Jacob, 2023, I: Information, Communication & Society. 24, 4, s. 432-451

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Towards the engagement economy: Interconnected processes of commodification on YouTube

    Ørmen, Jacob & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2023, I: Media, Culture & Society. 45, 2, s. 225–245 21 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. 2020
  8. Udgivet

    Computerspil og konflikter i familien: En forældreguide

    Brus, A., Thorhauge, Anne Mette & Gregersen, Andreas Lindegaard, 30 mar. 2020, Medierådet for Børn og Unge. 32 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  9. Udgivet

    Owning Our Actions: Identification with Avatars in Video Games

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2020, Screening Characters: Theories of Character in Film, Television, and Interactive Media. Riis, J. & Taylor, A. (red.). Routledge, s. 174-188 14 s. 10

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. 2019
  11. Udgivet

    News as Narratives

    Ørmen, Jacob & Gregersen, Andreas Lindegaard, 1 feb. 2019, Oxford Research Encyclopedia of Communication. Oxford University Press

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Individual pastime or focused social interaction: Gendered gaming practices among Danish youth

    Thorhauge, Anne Mette & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2019, I: New Media & Society. 21, 7, s. 1444-1464 21 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. 2018
  14. Udgivet

    Games between family, homework and friends: Problem gaming as conflicts between social roles and institutions

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2018, What's the Problem in Problem Gaming: Nordic Research Perspectives. Enevold, J., Thorhauge, A. M. & Gregersen, A. (red.). Göteborg: Nordicom, s. 35-49 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 Næste

ID: 13135