Andreas Lindegaard Gregersen

Andreas Lindegaard Gregersen

Lektor


  1. 2019
  2. Udgivet

    Individual pastime or focused social interaction: Gendered gaming practices among Danish youth

    Thorhauge, Anne Mette & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2019, I : New Media & Society. 21, 7, s. 1444-1464

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    News as Narratives

    Ørmen, Jacob & Gregersen, Andreas Lindegaard, 1 feb. 2019, Oxford Research Encyclopedia of Communication. Oxford University Press

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. 2018
  5. Udgivet

    What's the problem in problem gaming? Nordic research perspectives

    Enevold, J. (red.), Thorhauge, Anne Mette (red.) & Gregersen, Andreas Lindegaard (red.), 2018, University of Gothenburg. 123 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Games between family, homework and friends: Problem gaming as conflicts between social roles and institutions

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2018, What's the Problem in Problem Gaming: Nordic Research Perspectives. Enevold, J., Thorhauge, A. M. & Gregersen, A. (red.). Göteborg: Nordicom, s. 35-49 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Virtual Reality

    Gregersen, Andreas Lindegaard & Murphy, Dooley, 2018, Medie- og Kommunikationsleksikon (www.medieogkommunikationsleksikon.dk). Agger, G., Kristensen, N. N., Jauert, P. & Schrøder, K. (red.). København: Samfundslitteratur

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    What's the problem in problem gaming? Introduction

    Thorhauge, Anne Mette, Gregersen, Andreas Lindegaard & Enevold, J., 2018, What's the problem in problem gaming: Nordic research perspectives. Enevold, J., Thorhauge, A. M. & Gregersen, A. (red.). Göteborg: Nordicom, s. 9-13 5 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  9. 2017
  10. Udgivet

    Following the viewers: Investigating television drama engagement through skin conductance measurements

    Gregersen, Andreas Lindegaard, Langkjær, Birger, Heiselberg, L. & Lyng Wieland, J., 2017, I : Poetics. 64, s. 1-13 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Cognitive film theory: A personal status – Interview with Professor Ed Tan

    Langkjær, Birger & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2017, I : Tidsskrift for Medier, Erkendelse og Formidling. 5, 2, s. 70-80 11 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  12. 2016
  13. Udgivet

    Enter the disagreement matrix or “let’s talk ontology, game studies”

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 1 aug. 2016. 2 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  14. Udgivet

    Hit it: Core Cognitive Structures and the Fighting Game

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2016, Video Games and the Mind: Essays on Cognition, Affect and Emotion. Perron, B. & Schröter, F. (red.). Jefferson, NC: McFarland, s. 53-70 18 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 13135