Andreas Lindegaard Gregersen

Andreas Lindegaard Gregersen

Lektor


  1. Udgivet

    What's the problem in problem gaming? Nordic research perspectives

    Enevold, J. (red.), Thorhauge, Anne Mette (red.) & Gregersen, Andreas Lindegaard (red.), 2018, University of Gothenburg. 123 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Enter the disagreement matrix or “let’s talk ontology, game studies”

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 1 aug. 2016. 2 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Against Autonomous Simulation: Video games as simulation and symbolic resources

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2014. 17 s.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Genre, technology and embodied interaction: The evolution of digital game genres and motion gaming

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2011, I : MedieKultur (Online). 27, 51, s. 94-109 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Internetdebattens blue screen of death

    Gregersen, Andreas Lindegaard, mar. 2012, I : RetorikMagasinet. 22, 83, s. 22-23 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  6. Udgivet

    Kognitiv filmteori

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2014, Medie- og Kommunikationsleksikon. Kolstrup, S., Agger, G., Jauert, P. & Schrøder, K. (red.). 3 udg. Frederiksberg: Samfundslitteratur, s. 278-279 2 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskning

  7. Udgivet

    Following the viewers: Investigating television drama engagement through skin conductance measurements

    Gregersen, Andreas Lindegaard, Langkjær, Birger, Heiselberg, L. & Lyng Wieland, J., 2017, I : Poetics. 64, s. 1-13 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    “You Wouldn’t Get It”: “Penny Arcade” as Gaming Communication Hub and Webcomic

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2015, Comics and Power: Representing and Questioning Culture, Subjects and Communities. Platz Cortsen, R., La Cour, E. & Anne, M. (red.). Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Press, s. 23-43 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Cognitive Theory and Video Games

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2014, Cognitive Media Theory. Nanicelli, T. & P. T. (red.). New York: Routledge, s. 253-267 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Games between family, homework and friends: Problem gaming as conflicts between social roles and institutions

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2018, What's the Problem in Problem Gaming: Nordic Research Perspectives. Enevold, J., Thorhauge, A. M. & Gregersen, A. (red.). Göteborg: Nordicom, s. 35-49 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 13135