Andreas Lindegaard Gregersen

Andreas Lindegaard Gregersen

Lektor


  1. 2005
  2. Udgivet

    Designers, games and players: Same game, different rules? / Gregersen, Andreas Lindegaard.

    2005.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  3. 2008
  4. Udgivet

    Core Cognition and Embodied Agency in Gaming : Towards a framework for analysing structure and function of computer games. / Gregersen, Andreas Lindegaard.

    København : Museum Tusculanum, 2008. 243 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  5. Udgivet

    Embodiment and Interface. / Gregersen, Andreas Lindegaard; Grodal, Torben Kragh.

    The video game theory reader 2. red. / Bernard Perron; Mark Wollf. New York : Routledge, 2008. s. 65-83.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. 2011
  7. Udgivet

    Genre, technology and embodied interaction : The evolution of digital game genres and motion gaming. / Gregersen, Andreas Lindegaard.

    I: MedieKultur (Online), Bind 27, Nr. 51, 2011, s. 94-109.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2012
  9. Udgivet

    Generic Experiences. / Gregersen, Andreas Lindegaard.

    2012. Paper præsenteret ved Philosophy of Computer Games, Madrid, Spanien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Internetdebattens blue screen of death. / Gregersen, Andreas Lindegaard.

    I: RetorikMagasinet, Bind 22, Nr. 83, 03.2012, s. 22-23.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  11. 2013
  12. Udgivet

    (Don’t) Look Now : An In-Depth Case Study of Gaze Work in Interviewing. / Gregersen, Andreas Lindegaard; Dindler, Camilla.

    2013. Abstract fra Society for cognitive studies of the moving image, Lancaster, USA.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  13. 2014
  14. Udgivet

    Against Autonomous Simulation : Video games as simulation and symbolic resources. / Gregersen, Andreas Lindegaard.

    2014. Paper præsenteret ved Philosophy of Computer Games 2014, Istanbul, Tyrkiet.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  15. Udgivet

    Cognition. / Gregersen, Andreas Lindegaard.

    The Routledge Companion to Video Game Studies. red. / Mark J. P. Wolf; Bernard Perron. New York : Routledge, 2014. s. 417-426.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  16. Udgivet

    Cognitive Theory and Video Games. / Gregersen, Andreas Lindegaard.

    Cognitive Media Theory. red. / Ted Nanicelli; Paul Taberham. New York : Routledge, 2014. s. 253-267.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 13135