Andreas Lindegaard Gregersen

Andreas Lindegaard Gregersen

Lektor


  1. 2005
  2. Udgivet

    Designers, games and players: Same game, different rules?

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2005.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  3. 2008
  4. Udgivet

    Core Cognition and Embodied Agency in Gaming: Towards a framework for analysing structure and function of computer games

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2008, København: Museum Tusculanum. 243 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  5. Udgivet

    Embodiment and Interface

    Gregersen, Andreas Lindegaard & Grodal, Torben Kragh, 2008, The video game theory reader 2. Perron, B. & Wollf, M. (red.). New York: Routledge, s. 65-83 19 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. 2011
  7. Udgivet

    Genre, technology and embodied interaction: The evolution of digital game genres and motion gaming

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2011, I : MedieKultur (Online). 27, 51, s. 94-109 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2012
  9. Udgivet

    Generic Experiences

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2012.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Internetdebattens blue screen of death

    Gregersen, Andreas Lindegaard, mar. 2012, I : RetorikMagasinet. 22, 83, s. 22-23 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  11. 2013
  12. Udgivet

    (Don’t) Look Now: An In-Depth Case Study of Gaze Work in Interviewing

    Gregersen, Andreas Lindegaard & Dindler, C., 2013.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  13. 2014
  14. Udgivet

    Against Autonomous Simulation: Video games as simulation and symbolic resources

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2014. 17 s.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  15. Udgivet

    Cognition

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2014, The Routledge Companion to Video Game Studies. Wolf, M. J. P. & Perron, B. (red.). New York: Routledge, s. 417-426 10 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  16. Udgivet

    Cognitive Theory and Video Games

    Gregersen, Andreas Lindegaard, 2014, Cognitive Media Theory. Nanicelli, T. & P. T. (red.). New York: Routledge, s. 253-267 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 13135