Andreas Lindegaard Gregersen

Andreas Lindegaard Gregersen

Lektor


  1. Udgivet

    (Don’t) Look Now : An In-Depth Case Study of Gaze Work in Interviewing. / Gregersen, Andreas Lindegaard; Dindler, Camilla.

    2013. Abstract fra Society for cognitive studies of the moving image, Lancaster, USA.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Against Autonomous Simulation : Video games as simulation and symbolic resources. / Gregersen, Andreas Lindegaard.

    2014. Paper præsenteret ved Philosophy of Computer Games 2014, Istanbul, Tyrkiet.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Cognition. / Gregersen, Andreas Lindegaard.

    The Routledge Companion to Video Game Studies. red. / Mark J. P. Wolf; Bernard Perron. New York : Routledge, 2014. s. 417-426.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Cognitive Theory and Video Games. / Gregersen, Andreas Lindegaard.

    Cognitive Media Theory. red. / Ted Nanicelli; Paul Taberham. New York : Routledge, 2014. s. 253-267.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Cognitive film theory: A personal status – Interview with Professor Ed Tan. / Langkjær, Birger; Gregersen, Andreas Lindegaard.

    I: Tidsskrift for Medier, Erkendelse og Formidling, Bind 5, Nr. 2, 2017, s. 70-80.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  6. Udgivet

    Computerspil og hverdagsliv : Et arbejdspapir. / Thorhauge, Anne Mette; Gregersen, Andreas Lindegaard.

    Kbh. : Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 2015.

    Publikation: Working paperForskning

  7. Udgivet

    Computerspil som samvær, adspredelse og konflikt i hverdagen : Et arbejdspapir. / Thorhauge, Anne Mette; Gregersen, Andreas Lindegaard; Brus, Anne.

    København : Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 2016.

    Publikation: Working paperForskning

  8. Udgivet

    Core Cognition and Embodied Agency in Gaming : Towards a framework for analysing structure and function of computer games. / Gregersen, Andreas Lindegaard.

    København : Museum Tusculanum, 2008. 243 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  9. Udgivet

    Designers, games and players: Same game, different rules? / Gregersen, Andreas Lindegaard.

    2005.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Embodiment and Interface. / Gregersen, Andreas Lindegaard; Grodal, Torben Kragh.

    The video game theory reader 2. red. / Bernard Perron; Mark Wollf. New York : Routledge, 2008. s. 65-83.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 13135