Anne Jerslev
Anne Jerslev

Professor


  1. 2016
  2. Udgivet

    Introduction. Media Presence - Mobile Modernities

    Christensen, Christa Lykke & Jerslev, Anne, 2016, I : N O R D I C O M Review. 37, Special issue, s. 3-6 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  3. Udgivet

    NordMedia. Media Presence - Mobile Modernities: 22nd Conference on Media and Communication Research, Copenhagen, 13-15 August 2015

    Christensen, Christa Lykke (red.) & Jerslev, Anne (red.), 2016, Göteborg: Nordicom. 219 s. (N O R D I C O M Review; Nr. Special issue, Bind 37).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Three tasks for mediatization research: contributions to an open agenda

    Ekstrøm, M., Fornäs, J., Jansson, A. & Jerslev, Anne, 2016, I : Media, Culture & Society. 38, 7, s. 1090-1108 19 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    What is the Self in the Celebrity Selfie? Celebrification, Phatic Communication and Performativity

    Jerslev, Anne & Mortensen, Mette, 2016, I : Celebrity Studies. 7, 2, s. 249-263 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Gamle kvinder er det nye sort: - om ældre kvinder i modereklamen

    Jerslev, Anne, 26 aug. 2016

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  7. Udgivet

    Forever Young - den norske tv-serie Skam

    Jerslev, Anne, sep. 2016, I : KommunikationsForum.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseFormidling

  8. Udgivet

    In The Time of the Microcelebrity: Celebrification and the YouTuber Zoella

    Jerslev, Anne, okt. 2016, I : International Journal of Communication. 10, s. 5233-5251 19 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    The importance of sampling: Building complementary insights about reception experiences of The Hobbit film trilogy with different survey sampling strategies

    Jerslev, Anne, Schrøder, K. C. & Kobbernagel, C., nov. 2016, I : Participations: Journal of Audience & Reception Studies. 13, 2, s. 328-355 28 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Skam III - en verden af følelser

    Jerslev, Anne, 3 nov. 2016, I : KommunikationsForum.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseFormidling

ID: 7369