Anne Jerslev

Anne Jerslev

Professor


  1. 2018
  2. Udgivet

    'A real show for mature women'. Ageing alongside aging stars: Grace and Frankie fandom on Facebook

    Jerslev, Anne, 2018, I : Celebrity Studies. 9, 2, s. 186-201 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Celebrity in the Social Media Age: Renegotiating the Public and the Private

    Jerslev, Anne & Mortensen, Mette, 2018, Routledge Handbook of Celebrity Studies . Elliott, A. (red.). London: Routledge, s. 157-174 18 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Den store bagedyst og reality-tv

    Jerslev, Anne, 2018, TV-analyse. Agger, G., Christensen, J. R. & Jacobsen, L. B. (red.). Århus: Systime, s. 161-177 17 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 7).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Introduction: Aging celebrities, ageing fans, and ageing narratives in popular media culture

    Jerslev, Anne & Petersen, L. N., 2018, I : Celebrity Studies. 9, 2, s. 157-165 9 s., 1.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  6. Udgivet

    Surveillance through media, by media, in media

    Bolin, G. & Jerslev, Anne, 2018, I : Northern Lights: Film and Media Studies Yearbook. 16, 1, s. 3-21 19 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  7. Udgivet

    The elderly female face in beauty and fashion ads: Joan Didion for Céline

    Jerslev, Anne, 2018, I : European Journal of Cultural Studies. 21, 3, s. 349-362 14 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 7369