Anne Jerslev

Anne Jerslev

Professor


  1. 2018
  2. Udgivet

    'A real show for mature women'. Ageing alongside aging stars: Grace and Frankie fandom on Facebook. / Jerslev, Anne.

    I: Celebrity Studies, Bind 9, Nr. 2, 2018, s. 186-201.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Celebrity in the Social Media Age : Renegotiating the Public and the Private. / Jerslev, Anne; Mortensen, Mette.

    Routledge Handbook of Celebrity Studies . red. / Anthony Elliott. London : Routledge, 2018. s. 157-174.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Den store bagedyst og reality-tv. / Jerslev, Anne.

    TV-analyse. red. / Gunhild Agger; Jørgen Riber Christensen; Louise Brix Jacobsen. Århus : Systime, 2018. s. 161-177 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 7).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Introduction: Aging celebrities, ageing fans, and ageing narratives in popular media culture. / Jerslev, Anne; Petersen, Line Nybro.

    I: Celebrity Studies, Bind 9, Nr. 2, 1, 2018, s. 157-165.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  6. Udgivet

    Surveillance through media, by media, in media. / Bolin, Göran; Jerslev, Anne.

    I: Northern Lights: Film and Media Studies Yearbook, Bind 16, Nr. 1, 2018, s. 3-21.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  7. Udgivet

    The elderly female face in beauty and fashion ads: Joan Didion for Céline. / Jerslev, Anne.

    I: European Journal of Cultural Studies, Bind 21, Nr. 3, 2018, s. 349-362 .

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 7369