Anne Jerslev
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2018
- Udgivet
Celebrity in the Social Media Age: Renegotiating the Public and the Private
Jerslev, Anne & Mortensen, Mette, 2018, Routledge Handbook of Celebrity Studies . Elliott, A. (red.). London: Routledge, s. 157-174 18 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Den store bagedyst og reality-tv
Jerslev, Anne, 2018, TV-analyse. Agger, G., Christensen, J. R. & Jacobsen, L. B. (red.). Århus: Systime, s. 161-177 17 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 7).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 7369
Flest downloads
-
16415
downloads
What is the Self in the Celebrity Selfie? Celebrification, Phatic Communication and Performativity
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
6149
downloads
In The Time of the Microcelebrity: Celebrification and the YouTuber Zoella
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2434
downloads
Taking the Extra out of the Extraordinary: Paparazzi photography as an online celebrity news genre
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet