Bjørn Frithiof Hamre

Bjørn Frithiof Hamre

Lektor


  1. 2022
  2. Under udarbejdelse

    Sonderpädagogik und Faschismus - Dänemark

    Hamre, Bjørn Frithiof, Ydesen, C. & Barow, T., 2022, (Under udarbejdelse) Die „Minderwertigen“- Behinderung im Faschismus. Ellger-Rüttgardt, S. L. (red.). UTB Verlag

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Under udarbejdelse

    Sonderpädagogik und Faschismus - Sweden

    Barow, T., Hamre, Bjørn Frithiof & Ydesen, C., 2022, (Under udarbejdelse) Die „Minderwertigen“- Behinderung im Faschismus. UTB Verlag

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. 2021
  5. Accepteret/In press
  6. Udgivet
  7. Under udarbejdelse

    A Nordic history of disablement & mental illness

    Kragh, Jesper Vaczy & Hamre, Bjørn Frithiof, 2021, (Under udarbejdelse) International Encyclopedia of Education: Inclusive Education & Disability Studies in Education. Elsevier Editora

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. Under udarbejdelse

    Et historisk perspektiv på børnepsykiatrien og diagnoser

    Frydendahl Larsen, B. & Hamre, Bjørn Frithiof, 2021, (Under udarbejdelse) Diagnoser i professionelt arbejde : – Pædagogers arbejde med børn og unge med diagnoser. Kjær, B., A. M. & Petersen, K. E. (red.). København: Samfundslitteratur

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. 2020
  10. Udgivet

    Danish islands in projects of extreme exclusion in the welfare state – the cases of Lindholm and Sprogø/Livø

    Villadsen, Lisa Storm & Hamre, Bjørn Frithiof, 4 mar. 2020.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Et sløret mellemværende – om grænserne i skole-hjemsamarbejdet i et historisk perspektiv

    Willads Petersen, L., Byskov Andersen, A. & Hamre, Bjørn Frithiof, 2020, I : Studier i Læreruddannelse og Profession. 5, 1, s. 10-30

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  12. Udgivet

    Når inklusionsbestræbelser ender i eksklusion: Lærerfaglige udfordringer i en tid med test, faglighed og evaluering

    Grumløse, S. P., Hedegaard-Sørensen, L., Aagaard Kaas, L., Berg, M. S. & Hamre, Bjørn Frithiof, 2020, I : Cepra-Striben.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Underretning som magtpraksis i relationen mellem stat, familie og barn

    Høegh Vangkilde, M. & Hamre, Bjørn Frithiof, 2020, I : Kognition & Paedagogik. 30, 115, s. 20-28

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Næste

ID: 174713232