Christian Erik J Kock

Christian Erik J Kock

Professor emeritus

Medlem af:


    1. 2001
    2. Udgivet

      Evaluation of Public Spokespersons

      Kock, Christian Erik J & Hansen, F., 2001, Frederiksberg: Advertising Research Group, Department of Marketing, Copenhagen Business School. 17 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

    3. Udgivet

      Evaluation of Public Spokespersons: A Preliminary Study

      Kock, Christian Erik J & Hansen, F., 2001, Environment and Wellbeing. IAREP 2001: Conference Proceedings. Bath: University of Bath, s. 109-113

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    4. Udgivet

      Evaluation of Public Spokespersons

      Kock, Christian Erik J & Hansen, F., 2001, European Advances in Consumer Research. Groeppel-Klien, A. & Esch, F-R. (red.). Provo, UT: Association for Consumer Research, Bind 5. s. 318-324 7 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Imitatio : en bro mellem tekstlæsning og skriftlig fremstilling

      Kock, Christian Erik J, 2001, I: Dansk. 2, s. 3-10 8 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

    6. Udgivet

      Internettet som avis

      Kock, Christian Erik J, 2001, I: Avisen i undervisningen : ungdomsuddannelserne. s. 4-7 4 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

    ID: 3220