Christian Erik J Kock
Christian Erik J Kock

Professor emeritus.


  1. 2001
  2. Udgivet

    Evaluation of Public Spokespersons

    Kock, Christian Erik J & Hansen, F., 2001, Frederiksberg: Advertising Research Group, Department of Marketing, Copenhagen Business School. 17 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

  3. Udgivet

    Evaluation of Public Spokespersons: A Preliminary Study

    Kock, Christian Erik J & Hansen, F., 2001, Environment and Wellbeing. IAREP 2001: Conference Proceedings. Bath: University of Bath, s. 109-113

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  4. Udgivet

    Evaluation of Public Spokespersons

    Kock, Christian Erik J & Hansen, F., 2001, European Advances in Consumer Research. Groeppel-Klien, A. & Esch, F-R. (red.). Provo, UT: Association for Consumer Research, Bind 5. s. 318-324 7 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Imitatio : en bro mellem tekstlæsning og skriftlig fremstilling

    Kock, Christian Erik J, 2001, I : Dansk. 2, s. 3-10 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Internettet som avis

    Kock, Christian Erik J, 2001, I : Avisen i undervisningen : ungdomsuddannelserne. s. 4-7 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

ID: 3220