Eva Novrup Redvall
Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- Udgivet
Audience Research as a Creative Tool for TV Drama Production
Redvall, Eva Novrup, 15 apr. 2015.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Automatic and Selective Funding in Northern Europe
Sørensen, I. E. & Redvall, Eva Novrup, 20 apr. 2018.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Calibrating co-produced crime dramas for transnational audiences: A case study of the ‘road movie police series’ The Team
Redvall, Eva Novrup, 26 mar. 2015.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Creative work and television co-productions: Cultural encounters behind the scenes
Redvall, Eva Novrup, 19 aug. 2017.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Dogmas for TV Drama: The Rethinking of DR’s TV Drama Production since 1994
Redvall, Eva Novrup, 2011. 9 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Engaging in training initiatives to reach the young PSM audiences
Redvall, Eva Novrup, 17 maj 2024, s. 1-24. 24 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Film and television commissioning as different degrees of creative interventions: Commissioning roles in film and television drama
Redvall, Eva Novrup, 29 maj 2017.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
From National to Transnational Production of Popular Series: New Co-production Strategies in Danish Television Drama
Redvall, Eva Novrup, 10 jun. 2016.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Historical Drama on the Move: A Case Study of Downton Abbey
Redvall, Eva Novrup & Bondebjerg, Ib, 19 jun. 2014.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
ManusFestet: Creating gender awareness through a screenwriting manifesto on character stereotypes
Redvall, Eva Novrup, 14 sep. 2018.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
ID: 545228
Flest downloads
-
403
downloads
Dialogues between audience research and production: The history of testing television drama for the Danish Broadcasting Corporation (DR)
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
280
downloads
Introduction: Mediated Cultural Encounters in Europe
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
151
downloads
Craft, creativity, collaboration, and connections: Educating talent for Danish television drama series
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet