Jack Andersen
Lektor
- Udgivet
Information criticism: where is it?
Andersen, Jack, 2005, I: Progressive librarian. 25, s. 12-22Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Genre as digital social action: the case of archiving, tagging and searching in digital media culture
Andersen, Jack, 2022, I: Journal of Documentation. 78, 2, s. 228-241Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Information literacy: hvad skal man vide for at søge efter information
Andersen, Jack, 2003, I: Biblioteksarbejde. år. 23, 66, s. 59-68Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Document theory and knowledge organization : an approach based on epistemology and sociology of knowledge. Dele af optegnelser til afhandlingsideer
Andersen, Jack, 2001, I: Biblioteksarbejde. 22, 62, s. 51-59Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Communication Technologies and the Concept of Knowledge Organization - A Medium-Theory Perspective
Andersen, Jack, 2002, I: Knowledge Organization. 1, s. 29-39Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Scholarly book reviewing in the social sciences and humanities: the flow of ideas within and among disciplines
Andersen, Jack, 1999, I: Journal of the American Society for Information Science. 50, 13, s. 1259-1261Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Genre, the organization of knowledge and everyday life
Andersen, Jack, 2017, I: Information Research. 22, 1Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Videnskabssociologi, vidensorganisation og biblioteks- og informationsvidenskab
Andersen, Jack, 1999, I: Svensk Biblioteksforskning. 1, s. 29-51Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Communicative Actions We Live By: The Problem with Fact-Checking, Tagging or Flagging Fake News - the case of Facebook
Andersen, Jack & Søe, Sille Obelitz, 2020, I: European Journal of Communication. 35, 2, s. 126-139Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The public sphere and discursive activities: information literacy as sociopolitical skills
Andersen, Jack, 2006, I: Journal of Documentation. s. 213-228Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 44929150
Flest downloads
-
6395
downloads
Analyzing the role of knowledge organization in scholarly communication: an inquiry into the intellectual foundation of knowledge organization
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet -
4184
downloads
UNISIST model and knowledge domains
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Udgivet -
1118
downloads
Communicative Actions We Live By: The Problem with Fact-Checking, Tagging or Flagging Fake News - the case of Facebook
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet