Jan Thorhauge Frederiksen

Jan Thorhauge Frederiksen

Lektor


  1. 2014
  2. Udgivet

    Nå, skal vi sige det var dagens motion?

    Frederiksen, Jan Thorhauge & Oreskov, S. W., sep. 2014, I: Vera : tidsskrift for pædagoger. 68, s. 48-53 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  3. Udgivet

    Autoritet og myndighed

    Frederiksen, Jan Thorhauge, 2014, Ny pædagogisk opslagsbog. Brønsted, L. B., Jørgensen, C., Mottelson, M. & Muschinsky, L. J. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 30-34 5 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskning

  4. Udgivet

    Interesse

    Frederiksen, Jan Thorhauge, 2014, Ny pædagogisk opslagsbog. Brønsted, L. B., Jørgensen, C., Mottelson, M. & Muschinsky, L. J. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 204-208 5 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskning

  5. Udgivet

    Magt

    Frederiksen, Jan Thorhauge, 2014, Ny pædagogisk opslagsbog. Brønsted, L. B., Jørgensen, C., Mottelson, M. & Muschinsky, L. J. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 285-293 9 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskning

  6. Udgivet

    Modernitet og Postmodernitet

    Frederiksen, Jan Thorhauge, 2014, Ny pædagogisk opslagsbog. Brønsted, L. B., Jørgensen, C., Jørgensen, M. & Muschinsky, L. J. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 302-306 5 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskning

  7. Udgivet

    Strukturalisme

    Frederiksen, Jan Thorhauge, 2014, Ny pædagogisk opslagsbog. Brønsted, L. B., Jørgensen, C., Mottelson, M. & Muschinsky, L. J. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 434-439 6 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskning

  8. Udgivet

    Trawling for students: How do Educational Institutions Regulate Competing for Students?

    Frederiksen, Jan Thorhauge, 2014, Bourdieu and Data Analysis: Methodological Principles and Practice. Lebaron, F. & Grenfell, M. (red.). Peter Lang, s. 181-206 26 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

ID: 32104217