Karen Borgnakke
Videnskabelig assistent, Professor emerita
Afdeling for Sundhedstjenesteforskning
Øster Farimagsgade 5 opg. B, 1415 København K
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- 2024
- Udgivet
Preferences, Needs, and Values of Patients With Chronic Obstructive Pulmonary Disease Attending a Telehealth Service: Qualitative Interview Study
Schmidt, Camilla Wong, Borgnakke, Karen, Frølich, Anne & Kayser, Lars, 2024, I: JMIR Human Factors. 11, 14 s., e53131.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2023
- Udgivet
Professional Bildung - Ethnographic based mapping and curriculum development
Borgnakke, Karen & Kramer, Tina, sep. 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Ethnographic Methods for Researching Innovative Education
Borgnakke, Karen, 2023, Oxford Research Encyclopedias: Education. Oxford University Press, 27 s. (Oxford Research Encyclopedia).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Professional Bildung - Ethnographic based mapping and curriculum development
Borgnakke, Karen & Kramer, Tina, 2023, 27 s.Publikation: Working paper › Forskning › fagfællebedømt
- 2022
- Udgivet
Professionsdannelse mellem krav og appeller
Borgnakke, Karen, Kramer, Tina & Nielsen, Camilla Kirketerp, dec. 2022, I: Kognition & Paedagogik. 32.årg, 126, december 2022, s. 16-25Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Er Pædagogik & Didaktik endelig blevet grundfaget der profilerer Læreruddannelsen? … desværre endnu ikke
Borgnakke, Karen, okt. 2022, I: Unge Paedagoger. 2022, 3, s. 13-21Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Ethnographic mapping of paradigm shifts in Higher Education [presentation]
Borgnakke, Karen & Christensen, Gerd, sep. 2022.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Among Rich Traditions and Uncertain Criteria – An ethnographic analysis of the Danish oral examination tradition as seen from a student perspective
Isager, Julie Marie & Borgnakke, Karen, 2 jun. 2022.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Ethnographic mapping of paradigm shifts in Higher Education [working paper]
Borgnakke, Karen & Christensen, Gerd, 2022, 23 s.Publikation: Working paper › Forskning › fagfællebedømt
- 2021
- Udgivet
Cross-Case Analysis of Changes in Teacher Role and Didactic Function in Denmark, 1980–2020
Borgnakke, Karen, 22 dec. 2021, Oxford Research Encyclopedias, Education . Oxford University Press, 29 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 13004
Flest downloads
-
2480
downloads
Et universitet er et sted, der forsker i alt - undtagen i sig selv og sin egen virksomhed
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Udgivet -
1732
downloads
Etnografiske metoder i uddannelsesforskningen: Mellem klassiske traditioner og senmoderne udfordringer
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Udgivet -
821
downloads
Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet