Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Professor


  1. 2021
  2. Udgivet

    Ethnographic Mapping of Teaching and Learning In The Middle of Corona-times

    Borgnakke, Karen & Elf, N. F., 2021.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Mapping the powerful paradigm in Academia

    Borgnakke, Karen, 2021.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Projektorganiseret undervisning - 'andet og mere' end en undervisningsform

    Borgnakke, Karen, 2021, I : Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen. 41, 119, s. 72-84 12 s., 6.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. 2020
  6. Udgivet

    Improved patient-reported outcomes after interprofessional training in mental health: a nonrandomized intervention study

    Marcussen, M., Nørgaard, B., Borgnakke, Karen & Arnfred, Sidse Marie , 14 maj 2020, I : BMC Psychiatry. 20, 1, 9 s., 236.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Evalueringens spændingsfelter - udfordringer anno 2020

    Borgnakke, Karen, mar. 2020, I : Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen. 116, s. 97-107 8.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  8. Udgivet
  9. Udgivet

    Ethnographic Methods for Researching Online Learning and E-Pedagogy

    Borgnakke, Karen, jan. 2020, The Oxford Encyclopedia of Qualitative Research Methods in Education. Noblit, G. W. (red.). 1 udg. Oxford University Press, 30 s. 34

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Clerkship students’ use of a video library for training the mental status examination

    Fog-Petersen, C., Borgnakke, Karen, Hemmingsen, R., Gefke, M. & Arnfred, Sidse Marie , 2020, I : Nordic Journal of Psychiatry. 74:5, s. 332-339

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Digitaliserede læringsfællesskaber – netstuderende og deres studiestrategier

    Lyngsø, A. & Borgnakke, Karen, 2020, I : Læring og Medier. 13, 23

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. 2019
  13. Udgivet

    Meta-Ethnography

    Borgnakke, Karen & Hillyard, S., sep. 2019, SAGE Research Methods Foundations. Atkinson, P., Delamont, S., Cernat, A., Sakshaug, J. W. & Williams, R. A. (red.). SAGE Publications

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...20 Næste

ID: 13004