Klaus Bruhn Jensen
Professor
- Udgivet
Actively seeking the public
Jensen, Klaus Bruhn, 2021, I: European Journal of Communication. 36, 5, s. 454–456Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
After the techlash
Jensen, Klaus Bruhn, 2023, I: European Journal of Communication. 38, 4, s. 415-421 7 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
An unruly lot: Review of Ang, Desperately Seeking the Audience
Jensen, Klaus Bruhn, 1991, I: Journal of Communication. 41, 4, s. 166-172Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Anmeldelse af Finnemann's: Internettet i mediehistorisk perspektiv
Jensen, Klaus Bruhn, 2005, I: MedieKultur. 39, s. 79-81 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Anmeldelse af Finnemann: Tanke, sprog og maskine
Jensen, Klaus Bruhn, 1996, I: MedieKultur. 24Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Anmeldelse af Hans Jørn Nielsen (red.), Kultur, identitet og kommunikation
Jensen, Klaus Bruhn, 1990, I: Pressens Årbog. 1989, s. 175 1 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Anmeldelse af Myrstad & Rasmussen: Historien og medierne
Jensen, Klaus Bruhn, 1991, I: MedieKultur. 16, s. 106-107 2 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Anmeldelse af Rosengren: Communication: An Introduction
Jensen, Klaus Bruhn, 2001, I: Nordicom Review. 22, 1, s. 143-145Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning
- Udgivet
Anmeldelse af The Cultural Study of Reception, ed. Vainikkala
Jensen, Klaus Bruhn, 1995, I: N O R D I C O M - Information. 3-4, s. 57Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
- Udgivet
Audiences Across Media: A Comparative Agenda for Future Research on Media Audiences - Introduction
Jensen, Klaus Bruhn & Helles, Rasmus, 2015, I: International Journal of Communication. 9, s. 291-298 8 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 8305
Flest downloads
-
12147
downloads
如何与数据打交道: 元数据、元媒介和元传播
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3776
downloads
The internet as a cultural forum: Implications for research
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3017
downloads
三重维度的媒介: 传播的三级流动
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet