Klaus Bruhn Jensen

Klaus Bruhn Jensen

Professor

Medlem af:


  1. 1995
  2. Udgivet

    Anmeldelse af The Cultural Study of Reception, ed. Vainikkala

    Jensen, Klaus Bruhn, 1995, I: N O R D I C O M - Information. 3-4, s. 57

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseForskning

  3. Udgivet

    Five Traditions in Search of the Audience

    Jensen, Klaus Bruhn, 1995, Approaches to Media. Boyd-Barrett, O. & Newbold, C. (red.). Edward Arnold Publishers

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  4. Udgivet

    Review of The Cultural Study of Reception, ed. Vainikkala

    Jensen, Klaus Bruhn, 1995, I: The Nordicom Review. 2, s. 80-81

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseForskning

  5. Udgivet

    The Social Semiotics of Mass Communication

    Jensen, Klaus Bruhn, 1995, London, Thousand Oaks CA, New Delhi: SAGE Publications. 228 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

ID: 8305