Klaus Bruhn Jensen
Professor
ORCID: 0000-0003-2046-8391
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 1999
- Udgivet
Intertextualities and Intermedialities
Jensen, Klaus Bruhn, 1999, Intertextuality and Visual Media: Sekvens Filmvidenskabelig Årbog, 1999. Bondebjerg, I. & Haastrup, H. (red.). København: Det Humanistiske Fakultet, Københavns UniversitetPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Knowledge as Received: A Project on Audience Uses of Television News in World Cultures
Jensen, Klaus Bruhn, 1999, Television and Common Knowledge. Gripsrud, J. (red.). London, New York: Routledge, s. 125-135 11 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
One Person, One Computer: The Social Construction of the Personal Computer
Jensen, Klaus Bruhn, 1999, Communication and Computer Media: A Reader. Mayer, P. (red.). Oxford University PressPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
ID: 8305
Flest downloads
-
12147
downloads
如何与数据打交道: 元数据、元媒介和元传播
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3776
downloads
The internet as a cultural forum: Implications for research
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3017
downloads
三重维度的媒介: 传播的三级流动
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet