Klaus Bruhn Jensen

Klaus Bruhn Jensen

Professor

Medlem af:


  1. Udgivet

    A Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research

    Jensen, Klaus Bruhn (red.) & Jankowski, N. W. (red.), 2005, Seoul: Ilshin. 367 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

  2. Udgivet

    Who do you think we are? A content analysis of websites as participatory resources for politics, business and civil society

    Jensen, Klaus Bruhn & Helles, Rasmus, 2005, Interface:// culture - the world wide web as political resource and aesthetic form. København: Samfundslitteratur, s. 93-122 30 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  3. Udgivet

    Interactivity in the Wild: An Empirical Study of "Interactivity" as Understood in Organizational Practices

    Jensen, Klaus Bruhn, 2005, I: Nordicom Review. 26, 1, s. 3-30 28 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Anmeldelse af Finnemann's: Internettet i mediehistorisk perspektiv

    Jensen, Klaus Bruhn, 2005, I: MedieKultur. 39, s. 79-81 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseForskning

  5. Udgivet

    Interface: //culture - the world wide web as political resource and aesthetic form

    Jensen, Klaus Bruhn (red.), 2005, København: Samfundslitteratur. 254 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Five traditions in search of the audience

    Jensen, Klaus Bruhn, 2005, Communication theory & research. McQuail, D., Golding, P. & de Bens, E. (red.). London: SAGE Publications, s. 53-70 18 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

ID: 8305