Klaus Bruhn Jensen

Klaus Bruhn Jensen

Professor

Medlem af:


  1. 2009
  2. Udgivet

    Computermedieret kommunikation

    Jensen, Klaus Bruhn, 2009, Medie- og kommunikationsleksikon. Kolstrup, S., Agger, G., Jauert, P. & Schrøder, K. (red.). Samfundslitteratur, s. 78-81 4 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskning

  3. Udgivet

    Five Traditions in Search of the Audience

    Jensen, Klaus Bruhn & Rosengren, K. E., 2009, Mass Communication Research Methods. Hansen, A. (red.). SAGE Publications, Bind 3. s. 327-351 25 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  4. Udgivet

    Five traditions in search of the audience

    Jensen, Klaus Bruhn & Rosengren, K. E., 2009, Media Audiences. Gunter, B. & Machin, D. (red.). SAGE Publications, Bind 1/4. s. 223-245 23 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  5. Udgivet

    Foreword

    Jensen, Klaus Bruhn, 2009, A Comprehensive Study of Sound in Computer Games: How Audio Affects Player Action. Jørgensen, K. (red.). Edwin Mellen Press, s. iii-v 5 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportForord/efterskriftForskning

  6. Udgivet

    Medie

    Jensen, Klaus Bruhn, 2009, Medie- og kommunikationsleksikon. Kolstrup, S., Agger, G., Jauert, P. & Schrøder, K. (red.). Frederiksberg: Samfundslitteratur, Bind 1. s. 312-315 4 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskning

  7. Udgivet

    The Complementarity of Qualitative and Quantitative Methodologies for Media and Communication Research

    Jensen, Klaus Bruhn, 2009, Mass Communication Research Methods. Los Angeles: SAGE Publications, Bind 1. s. 38-63 26 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  8. Udgivet

    Three-step flow

    Jensen, Klaus Bruhn, 2009, I: Journalism - Theory Practice and Criticism. 10, 3, s. 335-337 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 8305