Klaus Bruhn Jensen

Klaus Bruhn Jensen

Professor

Medlem af:


  1. Udgivet

    The cultural contexts of media and communication

    Jensen, Klaus Bruhn, 2012, A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies. Jensen, K. B. (red.). 2. udg. London / New York: Routledge, s. 203-218 16 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    The qualitative research process

    Jensen, Klaus Bruhn, 2012, A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies. Jensen, K. B. (red.). 2. udg. London / New York: Routledge, s. 265-282 18 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Media effects: Quantitative traditions

    Jensen, Klaus Bruhn, 2012, A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies. Jensen, K. B. (red.). 2. udg. London / New York: Routledge, s. 153-170 18 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    The complementarity of qualitative and quantitative methodologies in media and communication research

    Jensen, Klaus Bruhn, 2012, A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies. Jensen, K. B. (red.). 2. udg. London / New York: Routledge, s. 283-301 19 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies

    Jensen, Klaus Bruhn (red.), 2012, 2. udg. London / New York: Routledge. 431 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    The social origins and uses of media and communication research

    Jensen, Klaus Bruhn, 2012, A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies. Jensen, K. B. (red.). 2. udg. London / New York: Routledge, s. 351-370 20 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Introduction: The state of convergence in media and communication research

    Jensen, Klaus Bruhn, 2012, A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies. Jensen, K. B. (red.). 2. udg. London /New York: Routledge, s. 1-19 19 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Lost, Found, and Made: Qualitative Data in the Study of Three-Step Flows of Communication

    Jensen, Klaus Bruhn, 2012, The Handbook of Global Media Research. Volkmer, I. (red.). Wiley-Blackwell, s. 435-450 16 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Communication in contexts: beyond mass-interpersonal and online-offline divides

    Jensen, Klaus Bruhn, 2012, A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies. Jensen, K. B. (red.). 2. udg. London / New York: Routledge, s. 186-202 17 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    The humanistic sources of media and communication research

    Jensen, Klaus Bruhn, 2012, A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies. Jensen, K. B. (red.). 2. udg. London / New York: Routledge, s. 23-48 26 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 Næste

ID: 8305