Klaus Bruhn Jensen
Professor
ORCID: 0000-0003-2046-8391
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2019
- Udgivet
The double hermeneutics of audience research
Jensen, Klaus Bruhn, 2019, I: Television & New Media. 20, 2, s. 142– 154Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 8305
Flest downloads
-
12146
downloads
如何与数据打交道: 元数据、元媒介和元传播
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3776
downloads
The internet as a cultural forum: Implications for research
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3017
downloads
三重维度的媒介: 传播的三级流动
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet