Klaus Bruhn Jensen

Klaus Bruhn Jensen

Professor

Medlem af:


  1. Udgivet

    Converging cultures of communication: A comparative study of Internet use in China, Europe, and the United States

    Ørmen, Jacob, Helles, Rasmus & Jensen, Klaus Bruhn, 27 jul. 2021, I: New Media & Society. 23, 7, s. 1751–1772

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    The social uses of the Internet: Introduction to the special section

    Ørmen, Jacob, Helles, Rasmus & Jensen, Klaus Bruhn, 15 maj 2021, I: New Media & Society. 23, 7, s. 1739–1750

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Tidlig medieteori og effektforskning

    Jensen, Klaus Bruhn, 2021, Klassisk og moderne medieteori. Eskjær, M. F. & Mortensen, M. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 73-92

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    The social origins and uses of media and communication research

    Jensen, Klaus Bruhn, 2021, A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies. Jensen, K. B. (red.). 3rd ed. udg. London, New York: Routledge, s. 411-433

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    The cultural contexts of media and communication

    Jensen, Klaus Bruhn, 2021, A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies. Jensen, K. B. (red.). 3rd ed. udg. London, New York: Routledge, s. 213-231

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Communication in contexts: Beyond mass-interpersonal and online-offline divides

    Jensen, Klaus Bruhn, 2021, A Handbook of Media and Communication Research - Qualitative and Quantitative Methodologies. Jensen, K. B. (red.). 3rd ed. udg. London, New York: Routledge, s. 193-212

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    The complementarity of qualitative and quantitative methodologies in media and communication research

    Jensen, Klaus Bruhn, 2021, A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies. Jensen, K. B. (red.). 3rd ed. udg. London, New York: Routledge, s. 328-248

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Media effects: Quantitative traditions

    Jensen, Klaus Bruhn, 2021, A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies. Jensen, K. B. (red.). 3rd ed. udg. London, New York: Routledge, s. 156-176

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Introduction: The state of convergence in media and communication research

    Jensen, Klaus Bruhn, 2021, A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies. Jensen, K. B. (red.). 3rd ed. udg. London, New York: Routledge, s. 1-21

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    The humanistic sources of media and communication research

    Jensen, Klaus Bruhn, 2021, A Handbook of Media and Communication Research: Qualitative and Quantitative Methodologies. Jensen, K. B. (red.). 3rd ed. udg. Routledge, Bind London, New York. s. 25-53

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 Næste

ID: 8305