Lucas Cone
Tenure Track Adjunkt
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- 2022
En skolekritikk for vår tid
Cone, Lucas, Schaanning, E., Wiewiura, J. S. & Aagre, W., 4 maj 2022, I: Klassekampen.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
Debat: Nils Christies skolekritik har aldrig været mere aktuel
Cone, Lucas, Schaanning, E., Wiewiura, J. S. & Aagre, W., 2 maj 2022Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
Kampen om historien starter i skolen
Cone, Lucas, 17 mar. 2022, I: Politiken. Sektion 2 (Kultur), s. 7Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Kommentar/debat › Formidling
Pandemien er forbi. Men kampen for anerkendelse af lærere og pædagogers arbejdsforhold fortsætter
Cone, Lucas, 15 mar. 2022, I: Skolemonitor.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
- 2021
Vores skolebørn bruger 95 procent af tiden i naturen. Det burde ikke være en utopi forbeholdt friskoler
Havaleschka, J. & Cone, Lucas, 24 sep. 2021, I: Skolemonitor.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Kommentar/debat › Formidling
- 2020
I USA har Vesten et billede på sine egne skyggesider
Cone, Lucas, 31 okt. 2020, I: Politiken. Sektion 2, s. 5-5 1 s., e7f74baf.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Kommentar/debat › Formidling
Ministeren vender det blinde øje til fondenes indflydelse på folkeskolen
Cone, Lucas, 29 sep. 2020, I: Altinget.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
Ministers reklamebesparelser løser ikke konkurrenceproblemet
Cone, Lucas & Larsen, S. N., 31 aug. 2020, I: Altinget.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Formidling
Vi skal tage kritisk stilling til fremtiden for den digitaliserede skole
Cone, Lucas, 6 maj 2020, I: Altinget.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
Krisen har vist, at samfundet har brug for skolen. Men skolen har også brug for samfundet.
Cone, Lucas & Wiewiura, J. S., 21 apr. 2020, I: Skolemonitor.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
ID: 337014034