Lucas Cone
Tenure Track Adjunkt
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
I USA har Vesten et billede på sine egne skyggesider
Cone, Lucas, 31 okt. 2020, I: Politiken. Sektion 2, s. 5-5 1 s., e7f74baf.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Kommentar/debat › Formidling
Pandemien er forbi. Men kampen for anerkendelse af lærere og pædagogers arbejdsforhold fortsætter
Cone, Lucas, 15 mar. 2022, I: Skolemonitor.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
Kampen om historien starter i skolen
Cone, Lucas, 17 mar. 2022, I: Politiken. Sektion 2 (Kultur), s. 7Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Kommentar/debat › Formidling
- E-pub ahead of print
Subscribing school: Digital platforms, affective attachments, and cruel optimism in a Danish public primary school
Cone, Lucas, 16 okt. 2023, (E-pub ahead of print) I: Critical Studies in Education. 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Vi skal tage kritisk stilling til fremtiden for den digitaliserede skole
Cone, Lucas, 6 maj 2020, I: Altinget.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
Krisen har vist, at samfundet har brug for skolen. Men skolen har også brug for samfundet.
Cone, Lucas & Wiewiura, J. S., 21 apr. 2020, I: Skolemonitor.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
Ministers reklamebesparelser løser ikke konkurrenceproblemet
Cone, Lucas & Larsen, S. N., 31 aug. 2020, I: Altinget.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Formidling
Plug and Play Pedagogy: Exploring the Messy Realities of Smart Technology in a Danish Public School
Cone, Lucas, 2023, Aarhus Universitet. 278 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Boganmeldelse: Dannelse og demokrati af Oskar Negt
Cone, Lucas, 14 sep. 2020, I: Dansk Sociologi. 2, 31Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning
Debat: Nils Christies skolekritik har aldrig været mere aktuel
Cone, Lucas, Schaanning, E., Wiewiura, J. S. & Aagre, W., 2 maj 2022Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
ID: 337014034