Mads Møller Tommerup Andersen

Mads Møller Tommerup Andersen

Tenure Track Adjunkt


  1. 2024
  2. Udgivet

    Showcasing reality content on the front page - Comparing four services on the Danish video streaming market

    Andersen, Mads Møller Tommerup, 20 jun. 2024, I: Critical Studies in Television.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Accepteret/In press

    Treatment of news content on two Danish broadcasters' video-on-demand services

    Cores-Sarría, L., Andersen, Mads Møller Tommerup & Heiselberg, L., 7 jun. 2024, (Accepteret/In press) I: Journalistica.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Accepteret/In press

    Prioritising Work-Life Balance - A Study of Workers in Danish CCI

    Stegger Gemzøe, L. & Andersen, Mads Møller Tommerup, 5 jun. 2024, (Accepteret/In press) I: Journal of Creative Industries and Cultural Studies: JOCIS.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Accepteret/In press

    Økonomiske vilkår for danske tv-serier

    Pilegaard, N. H. S. & Andersen, Mads Møller Tommerup, 27 maj 2024, (Accepteret/In press) Populær serialitet i en dansk arena - Fra platforme til medskabelse. Syddansk Universitetsforlag

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. Accepteret/In press

    Should we trust their statements? Discussing trust issues in media production studies

    Andersen, Mads Møller Tommerup & Stegger Gemzøe, L., 30 apr. 2024, (Accepteret/In press) I: Media Industries.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. E-pub ahead of print

    Collecting streaming services

    Ægidius, A. L. & Andersen, Mads Møller Tommerup, 2024, (E-pub ahead of print) I: Convergence: The International Journal of Research into New Media Technologies.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2023
  9. Udgivet

    Keeping It Real? Dynamics of Authenticity and Branding in RuPaul’s Drag Race

    Andersen, Mads Møller Tommerup, 1 jan. 2023, Cultures of Authenticity. Heřmanová, M., Skey, M. & Thurnell-Read, T. (red.). Emerald Group Publishing, s. 193-205

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. 2022
  11. Udgivet

    Researching Creativity in Media Industries

    Andersen, Mads Møller Tommerup, 2022, Lexington Books. 116 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

  12. 2021
  13. Udgivet

    Streaming media. Production, interfaces, content and users

    Andersen, Mads Møller Tommerup & Lüders, M., 2021, I: MedieKultur. 37(70), s. 1-11

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  14. 2020
  15. Udgivet

    Denmark

    Andersen, Mads Møller Tommerup, 2020, Global Internet TV Consortium.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 284405879