Magda Pischetola
Tenure Track Adjunkt
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
- 2023
Design principles for higher education teacher development: the Teknosofikum course/concept
Pischetola, Magda (Andet)
28 nov. 2023Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Engaging with diversity work as atmospheric work
Pischetola, Magda (Deltager)
27 nov. 2023Aktivitet: Deltagelse i arrangement eller begivenhed - typer › Deltagelse i workshop, seminar og kursus
Desirable and realistic futures of the university: A mixed-method study with teachers in Denmark
Pischetola, Magda (Andet)
22 nov. 2023Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Coloniality and Decolonisation in the Nordic Region - book release
Pischetola, Magda (Andet)
13 okt. 2023Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Unsettling the coloniality of Higher Education and the project of a decolonial curriculum
Øland, Trine (Arrangør) & Pischetola, Magda (Taler)
27 sep. 2023Aktivitet: Deltagelse i arrangement eller begivenhed - typer › Deltagelse i workshop, seminar og kursus
Michalinos Zembylas
Øland, Trine (Vært) & Pischetola, Magda (Vært)
25 sep. 2023 → 28 sep. 2023Aktivitet: Vært for en besøgende - typer › Vært for en akademisk besøgende
6th Nordic STS Conference
Pischetola, Magda (Deltager)
7 jun. 2023 → 9 jun. 2023Aktivitet: Deltagelse i arrangement eller begivenhed - typer › Organisation af og deltagelse i konference
ETD - Educação Temática Digital (Tidsskrift)
Pischetola, Magda (Redaktør)
2023Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
Indian Journal of Science and Technology (Tidsskrift)
Pischetola, Magda (Redaktør)
2023Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
International Journal of Educational Technology in Higher Education (Tidsskrift)
Pischetola, Magda (Redaktør)
2023Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
ID: 315133342