Mette Mortensen
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2016
- Udgivet
Global moral Spectatorship in the age of social media
Mortensen, Mette (red.) & Trenz, Hans-Jörg (red.), 2016, London: Routledge. 77 s. (Javnost - the Public; Nr. 4, Bind 23).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
News Across Media: Production, Distribution and Consumption
Linaa Jensen, J. (red.), Mortensen, Mette (red.) & Ørmen, Jacob (red.), 2016, New York: Routledge. 187 s. (Routledge research in journalism, Bind 16).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Television drama in the age of media convergence
Agger, G. (red.) & Mortensen, Mette (red.), 2016, Bristol: Intellect. 178 s. (Nordic Journal of Media Studies, Bind 14).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 7928
Flest downloads
-
16423
downloads
What is the Self in the Celebrity Selfie? Celebrification, Phatic Communication and Performativity
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3063
downloads
Conflictual Media Events, Eyewitness Images, and the Boston Marathon Bombing (2013)
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2440
downloads
Taking the Extra out of the Extraordinary: Paparazzi photography as an online celebrity news genre
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet