Mette Mortensen
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2016
- Udgivet
Introduction: Television drama in the age of media convergence
Agger, G. & Mortensen, Mette, 2016, I: Nordic Journal of Media Studies. 14, 1, s. 3-10 8 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Media Morality and Visual Icons in the Age of Social Media: Alan Kurdi and the Emergence of an Impromptu Public of Moral Spectatorship
Mortensen, Mette & Trenz, Hans-Jörg, 2016, I: Javnost - The Public. 23, 4, s. 343-362 20 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
What is the Self in the Celebrity Selfie? Celebrification, Phatic Communication and Performativity
Jerslev, Anne & Mortensen, Mette, 2016, I: Celebrity Studies. 7, 2, s. 249-263 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
“The Image Speaks for Itself” – or does it?: Instant News Icons, Impromptu Publics, and the 2015 European “Refugee Crisis”
Mortensen, Mette, 2016, I: Communication and the Public. 1, 4, s. 409-422 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 7928
Flest downloads
-
16420
downloads
What is the Self in the Celebrity Selfie? Celebrification, Phatic Communication and Performativity
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3059
downloads
Conflictual Media Events, Eyewitness Images, and the Boston Marathon Bombing (2013)
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2439
downloads
Taking the Extra out of the Extraordinary: Paparazzi photography as an online celebrity news genre
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet