Mette Mortensen
Professor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2022
- Udgivet
Social Media Icons: Evidence and Emotion
Mortensen, Mette, 14 nov. 2022, Social Media Images and Conflicts. Mortensen, M. & McCrow-Young, A. (red.). Routledge, s. 63-77Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 7928
Flest downloads
-
16421
downloads
What is the Self in the Celebrity Selfie? Celebrification, Phatic Communication and Performativity
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3061
downloads
Conflictual Media Events, Eyewitness Images, and the Boston Marathon Bombing (2013)
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2440
downloads
Taking the Extra out of the Extraordinary: Paparazzi photography as an online celebrity news genre
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet